everyday uniform + new bag reveal

19/07/2017

balenciaga

Simppelit ja helpot asut ovat olleet agendallani työn ohessa. Arkipukeutuminen on mulle ehdoton ykkönen sillä tykkään panostaa laadukkaisiin perusvaatteisiin. Näissä kuvissa on mun viileiden kesäpäivien uniformu, ohut armytakki ja kickflare farkut.

Simple and easy outfits have been on my agenda when working. I love dressing casually, since I put a lot of effort into finding those perfect basics. In these pictures you can see my fave chilly summer day combo, a light army jacket and kickflare jeans.

balenciaga

Kuten mahdatte huomata, käsikynkässäni lepää visusti ihanan herkullinen uutuus. Tätä perheenlisäystä laukun muodossa olen suunnitellut ja himoinnut iät ja ajat. Kerran se kirpasi ja nyt tämä täydellisyyttä tihkuva Balenciaga baby on minun. Olen niin ylpeä, että olen omalla työllä ja uurrastuksella ansainnut ja ostanut tämän upeuden. Näen sielunsilmin meidän yhteisen pitkän ja onnellisen elämän... Tarkka malli on Balenciaga small city bag niille jotka utelevat! 

Mitäs pidätte? Ja haluaisin myös tietää, jos tällaiset basic asupostaukset inspiroivat teitä? Itsestäni on ainakin tosi kiva saada nähdä, miten muut bloggaajat pukeutuvat ihan arjessa. Kertokaa kommenteissa!

As you might notice, there's a new Balenciaga baby in the house. I've been planning and dreaming of this babe for the longest time now. The price hurt, but just for a moment and then all I could think about was the wonderful outfit moments I was going to share with this gorgeous number. I'm so proud of my purchase and really feel that I've earned it. It's the Balenciaga small city bag for those wondering! 

So what do you think? And are these kinds of casual outfits inspiring for you? Let me know!

balenciaga
balenciaga

jacket from Crocker
jeans second hand (Never denim)
college shirt from Bikbok
shoes from Other stories
bag from Balenciaga

photos by Jesper Jungell

Post a Comment

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.