wardrobe inspo

12/03/2017

Untitled
Tässä ensimmäinen remppa inspo postaus! Kuten aiemmin mainitsin, olemme muuttamassa perheen kanssa piakkoin uuteen kotiin. Meillä on nyt käynnissä keittiö ja kylpyhuone remppa, joiden tulisi valmistua lähiaikoina. Ajattelin, että olisi kiva jakaa inspo postauksia nyt kevään mittaan remonttiin liittyen. Mitäs te tykkäätte? Aloitan tämän sarjan vaatekaappi-inspolla, sillä mun huoneeseen pitää hankkia uusi sellainen.

Mulle on ihan unelma saada suunnitella oma vaatekaappi. Niin kiva, kun saa räätälöidä sen juuri omiin tarpeisiinsa. Näillä näkymin käytännöllisin ja paras vaihtoehto vaikuttaa olevan Ikean PAX sarja. Kaapista tulisi aika pitkälti vasemman yläkulman vaatekaapin näköinen. Rekki ylös ja isoja vetolaatikoita alle. Tämä ratkaisu on pienempi kuin nykyinen vaatekaappini, mutta tästä olen vain iloinen. Olen capsule wardrobe idean suuri fanittaja, joten olen vain iloinen siitä että tilaa ei ole liiallisuuksiin. Olisi myös kiva saada laukut ja aurinkolasit fiksusti säilytettyä. Pitää piakkoin mennä Ikeaan suunnittelemaan lopullinen vaatekaappi. Tästä pistän sitten kuvaa, kun ollaan muutettu.

Ihanaa Sunnuntaita!


pictures: weheartit and pinterest

4 comments

  1. Olis niin ihanaa saada vaatekaappi alotettua ihan uudestaan, dreamy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo oon niin täpinöissäni tästä! finally

      Delete
  2. Hei, asiasta ihan toiseen. Olen järjestelemässä omia postauksiani uudelleen ja mietin, voinko varastaa tuon sinun 'be conscious' kategorian nimen? Osuisi vaan niin hyvin joihinkin omiinkin postauksiini!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moi Hetta, ilmanmuuta saat nimetä kategorian niin. On vaan hyvä, että tällaisista aiheista kirjoitetaan ja jaetaan juttuja!

      Delete

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.