tulle on jeans

07/03/2017

tulle skirt

Mulla on tosi vaikea koskaan laittaa päälle mitään muita kuin tummia housuja. Vaaleissa kun en vaan tunne itseäni ollenkaan kotoisaksi (poikkeus sääntöön on hyvät boyfriend farkut, joita en kylläkään vielä omista). Sunnuntaina päätin kuitenkin oikein repäistä ja pukea siniset farkut jalkaan. On tosin hieman huvittavaa, että päätin piilottaa ne mustaan harsoon. 

Tämä idean ei sinäänsä ainakaan tietoisesti liittynyt farkkujen piilotteluun. Olen viime aikoina diggaillut todella paljon tästä tyllihame housujen päällä trendistä. Se antaa sopivaa hauskuutta arkipukeutumiseen. Mulla on aina ollut sellainen käänteinen ajattelutapa, että arkena on on kiva pistää vähän juhlavampaa twistiä ja taas juhlissa viihdyn arkisemmissa komboissa joissa on joku juju. Tämä tyllihame käy molempiin. Perjantai-iltana puin sen harmaan college yläosan kanssa ja sunnuntaina taas näin.

tulle skirt
tulle skirt

Olen tosi innoissani tästä keväästä. Menot ei tule loppumaan ainakaan aivan heti. Ensi viikon kirjoitukset lähestyvät hurjaa vauhtia. Samalla meillä on kaikki remppahommat täydessä tohinassa ja keittiöremppa alkaakin tuolla kirjoitusviikolla. Samaisen viikon sunnuntaina tämä tyttö täyttää 19 vuotta! Hullua hommaa sekin. Tästä seuraavana viikonloppuna on ohi on partyt, jotka itseasiassa ovat juuri ennen mun ranskan kirjoituksia... Mikä ohi on muka? Tämän jälkeen on kuitenkin kirjoitukset ohi. Jossain tässä vaiheessa seuraa muutto uuteen kotiin. Muuttohulinassa me karataan Pariisiin viideksi päiväksi Jesperin kanssa. Tätä odotan ihan hulluna. Sen jälkeen mahtaa elämä hieman rauhoittua. Seuraa varmaan pääsykokeisiin lukua, töitä ja sen sellaista. 

Joku saattaa muistaa, että mulla meni koko viime kevät sivu suun. Olin nimittäin todella kipeä ja lojuin sängynpohjalla aina helmikuusta huhtikuuhun. On siis kiva saada ns. korvattua viime kevät kaikilla meiningeillä tänä vuonna! Tulipas pitkä selitys, mutta ajattelin että olisi hyvä vähän päivitellä teitä. Ensi viikolla postaaminen varmasti jää välistä kirjoitusten takia mutta muuten yritän päivitellä teitä parhaani mukaan.

  tulle skirt
tulle skirt

coat from Cubus
knit from Filippa K
skirt from Bikbok
jeans from Bikbok
shoes from Vagabond
sunglasses from Dior

2 comments

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.