Sunday breakfast

05/03/2017

brekkie

Ihanaa sunnuntaita!

Toivottavasti olette saaneet rentouduttua viikonloppuna tai viimeistään tänään. Kirjoitusten takia yritän ottaa viikonlopusta kaiken irti mitä tulee rentotumiseen ja hetkestä nauttimiseen. Olen pitänyt lauantain lukuvapaana päivänä, joka on todella tärkeää vaikka tuntuu, että pitäisi olla kaikki mahdollinen aika nenä kirjassa kiinni. 

Eilen kävin äidin kanssa rautakaupassa ostamassa lattiamateriaalia ja keittiön laattoja. En ole tainnutkaan kertoa täällä, mutta me muutetaan perheen kanssa maaliskuun lopussa/huhtikuun alussa! Olen tästä tosi innoissani. Päästään vihdoinkin äidin kanssa remppaamaan omanlainen keittiö ja kylpyhuone sekä sisustamaan uutta kotia. Muuttaminen on mulle tosi mieluisaa puuhaa, "uudet alut" on niin jännittäviä ja kivoja! Rempasta ja sisutusjutuista tulee varmasti postausta tänne blogiin kun aika koittaa. Tänään suunnitelmissa on sen sijaan mennä ottamaan asukuvia Jesperin kanssa ja sen jälkeen pitää palata lueskelun pariin. Palaan sitten varmaan alkuviikosta niiden kuvien kera!

brekkie
SAM_0599

4 comments

  1. Ihania kuvia! :) Ja jes kiva nähdä sisustuspostauksia sitten myöhemmin :)
    http://roosamononen.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos! Joo oon niin täpinöissäni tästä muutosta, sisustuspostauksia tulee varmasti roppakaupalla :)

      Delete
  2. Pitkät sunnuntai aamupalat on mun viikon lemppariaikaa ! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo ahh niin ihanaa vaan olla ja nauttia hetkestä! xx

      Delete

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.