Insta stories lately

02/03/2017

Untitled

Viimeiset viikon ovat menneen suurin piirtein kokonaan kirjoituksiin lukemiseen. Menen aamulla koululle lukusaliin tai kirjastoon, luen koko päivän ja lähden iltapäivällä kotiin. Tämän ottaessa todella voimille, olen yrittänyt omistaa vaapa-ajan ja varsinkin varhaiset aamut rentoutumiselle. Kun tulen kotiin avaan uuden ikkunan tietokoneelta enkä edes vilkaise psykan juttuja. Aamuisin olen herännyt aikaisin, hakenut lehden ja viettänyt rauhallisen aamuhetken kahvikupposen ja aamupalan ääressä. Näillä keinoilla oon pysynyt ainakin hieman järjissäni. Ennen kun sitä tajuaakaan, tämä kaikki on ohi ja ollaan Pariisin matkalla! Tai näin ainakin toivon. 

Kuten kuvista näkyy olen usein taltioinut Instagram storiesiin näitä aamuhetkiä sun muita. Olen siellä nykyään paljon aktiivisempi kuin snapissa, joten kannattaa käydä seuraamaan mua instan puolella @emmahirvonen!

2 comments

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.