tällä viikolla olen...

13/01/2017

AV8B4585

...lukenut kirjan! Tästä olen todella iloinen. Jill Mansell taitaa olla uusi lempi chick-lit kirjailijani. Tykkään kirjoista, jotka eivät ole täyttä hömppää mutta silti saavat hymyn kasvoille ja herkistymään.

...saanut silmätulehduksen ja voinut pahoin. Tästä syystä blogi ei ole päivittynyt niin kuin olin suunnitellut. Kävin kuitenkin äsken lääkärillä ja tuli silmätipat, joten kyllä tämä tästä.

...kirjoittanut kolme äikän tekstitaidon koetta päivässä. Meillä oli ns. alustavat kirjoitukset, jossa testattiin miten ehtii kirjoittamaan aikaa vastaan jne. Keskiviikko vei siis voimat aikalailla pois. Tällöin olin myös suunitellut ottaa asukuvat torstain postaukseen, mutta suunnitelmat siis muuttuivat. Noh, ei aina voi mennä kuin Strömsössä.

...juonut paljonpaljon teetä ja melkeinpä poikkeuksetta chaita. Kupponen teetä ja hyvä kirja on ollut tämän viikon aikana to-do listalla joka päivä. Pitää muistaa rentoutua kaiken kiireen keskellä!

...lukenut psykologiaa. Kirjoitan maaliskuussa psykan ja olen lukenut melkeinpä marraskuusta saakka. On muuten tosi kiva lukea, kun on aloittanut ajoissa ja laatinut suunnitelman ja tavoitteet. Ja se auttaa myös, että aine kiinnostaa tosi paljon! Eli ei perjaatteessa edes haittaa, että aikaa menee tähän. 

Sellainen viikko siis tällä kertaa. Vähän ups and downseja, mutta välillä näinkin :) Tuleva viikonloppu tulee hyvään paikkaan. Suunnitelmissa on rentoutua, päästä tästä silmätulehduksesta, lukea vähän lisää ja juoda vielä enemmän teetä!

Ihanaa perjantaita ja alkavaa viikonloppua teille!

Post a Comment

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.