be conscious

10/01/2017

Untitled

Nyt kun uusi vuosi on koittanut ja blogikin koki uudelleensyntymisen ulkoasun kautta, olen miettinyt  blogin painopisteitäkin hieman. Puhuttaessa yleisesti aineksista, jotka tekee blogista kiinnostavan ja ainutlaatuisen tulee aina esiin, että blogissa pitää olla se joku oma juttu. Mulla on ollut tämän kanssa vähän vaikeaa. Olen omaperäinen ja ilmaisen itseäni muunmuassa muodin kautta, mutta jotenkin en ole saanut mielestäni tarpeeksi hyvin esiin sitä omaa juttuani. Tässä joku päivä se kuitenkin iski kuin salama kirkkaalta taivaalta. 

Kuten monet blogiani lukeneet varmaan ovat huomanneet, vähän väliä tänne ilmestyy postauksia kestävästä kulutuksesta muunmuassa neuleiden kautta. Tämä on minulle todella tärkeä aihe. Mielestäni on mahtavaa, että päivittäisillä valinnoillaan voi vaikuttaa todella moneen asiaan. Kun tämän ymmärtää, shoppailu tai kuluttaminen ei ole enää entisensä, hyvällä tavalla! Kestävä kuluttaminen on mielestäni tuhat kertaa hauskempaa. On todella palkitsevaa löytää esim. neule, joka on todella pehmeä, materiaali on luonnosta ja merkki yksi lemppareista tai tehdä vaikka huippu löytöjä kirpparilla. Tämä sama pätee kaikkeen muuhun, on kiva miettiä miten valintani vaikuttaa maailmaan. Myös kotimaisten tuotteiden suosiminen om tärkeää niin taloudelle kuin suomalaisille yrittäjille. 

Tästä inspiroituneena blogissani on nyt uusi kategoria "be conscious", eli ole tietoinen. Tämä inspiroi minua kirjoittamaan tästä enemmän, antaa blogille uuden aiheen muodin ja lifestylen rinnalle ja toivottavasti inspiroida teitäkin kestävään kulutukseen! Tästä kategoriasta tulee löytymään vinkkejä kestävään kulutukseen, second handiin, merkkisuosituksia, ympärsitöystävällisyyttä ja paljon muuta. Olen nyt kerännyt sinne aikaisempia postauksia tästä aihepiirissä, jos haluatte käydä kurkkaamassa. Olen itse todella innoissani tästä pienestä muutoksesta, toivottavasti tekin olette!

2 comments

  1. Weehoo oon tosi innoissani tästä!! xx Ja tosiaan tärkee mutta usein aliarviotu

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.