Welcoming December

01/12/2016

Untitled


Ensimmäinen joulukuuta tekee minut todella onnelliseksi. Tykkään aivan hirveästi joulukuun alusta. Jotenkin siinä on oma viehätyksensä, kun joulufiilistelyn vasta aloittaa ja tietää, että sitä on kokonainen kuukausi vielä jäljellä. Parasta joulufiilistelyssä on se rauha ja lämpö, jonka se tuo tullessaan. Nyt inspiroidun raaoista puisista pinnoista, valkoisesta maasta ja murretuista punaisen sävyistä. Voisin melkein sanoa, että toissavuonna löysin joulun ns. uudelleen. Tuntui, että pitkästä aikaa todellakin nautin joulunodotuksesta. Taisin ensimmäistä kertaa elämässäni todella tuntea joulurauhan.

Första december gör mig väldigt lycklig. Jag verkligen älskar början av december. Att börja invänta julen har sin alldeles egna charm. Man vet att man får njuta av känslan i en hel månad. Det bästa med julen är värmen och lugnet den för med sig. Denna jul inspireras jag av råa träytor, ljuset som snön ger samt brutna röda färger. Jag tror att jag hittade julen på nytt några år sedan. Jag hade en härlig lugn känsla vid juletid som jag aldrig hade känt så starkt förut, allt var så mysigt. Det är väll det som kallas julefrid. Jag tänker försöka uppnå samma sinnesstämning i år också! Så skönt att ibland skriva på svenska förresten, hoppas ni gillar det.

photographs: weheartit

2 comments

  1. Mulla on ihan samat fiilikset! Joulunodotus on niin ihanaa aikaa xx

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.