six october cravings

13/10/2016

october cravings


bell sleeved white shirt
burgundy bomber, the number one color every fall
soft cashmere hat for the cold weather
Acne studios scarf
grey sweater that will last me forever
Balenciaga city bag in an interesting color, love this mustard yellow!


Köpiksen matkan lähestyessä olen varovaisesti koonnut pientä ostoslistaa mielessäni. Reissun päällä annan aina itselleni luvan, tietenkin kovan harkinnan jälkeen, ostaa kalliimipiakin vaatteita. Matkalle säästän yleensä rahaa ja tulee kiva fiilis jos esimerkiksi suosikki neuleeseen liittyy tarina. Tästä syystä aion Kööpenhaminasta ainakin löytää itselleni harmaan klassikko neuleen. Olen silmäillyt muunmuassa samsoe&samsoen mallistoa ja &otherstoriesin versioita! 

Olen lopen kyllästynyt hiostaviin neuleisiin, jotka jo parin käyttökerran jälkeen näyttävät kulahtaneilta. Kuten alkusyksystä kerroin, aion pikkuhiljaa korvata vanhat neuleeni uusilla kestävillä. Olen näin ollen tehnyt hieman tutkimustyötä materiaalien suhteen. Tästä enemmän sitten kun olen ostanut uuden neuleen! Haluan jakaa tutkimukseni tuloksen teidänkin kanssa. Muutenkin lähitulevaisuudessa on tulossa juttua kestävästä kulutuksesta juuri muodin suhteen. Muutamalla fiksulla valinnalla voi vaikuttaa paljon, siitä lisää myöhemmin. Aihe on muuten paljon kiinnostavampaa kuin ehkä luulisi!

2 comments

  1. Acne on ihan must! Itse sain oman villapaita- ja huivi-ihanuuteni viikko sitten ja vaikea arvata ovatko olleet kovassa käytössä :D Tekokuituvillapaidat ovat todellakin ihan kamalia mohairin ja villan rinnalla..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi, ihanaa! Selailinkin sun blogia tässä aikaisemmin, aivan upeat ostokset :) Taitaa mulla lähteä mukaan Köpiksestä aika samantapainen setti. Ja totta.. kun ostaa yhden niin se on sitten menoa.

      Delete

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.