favorite outfits this spring

28/05/2016

UntitledUntitledUntitled

Tämä kevät on onnistunut asujen tiimoilta mun mielestä tosi hyvin. Tästä suuri kiitos parhaalle poikaystävälle, josta on tullut mun luottokuvaaja. Kätsyä että poikaystävä sattuu olemaan valokuvaaja, eikö vain haha. 
Asutkin ovat olleet mun tyylisiä ja raikkaita. Musta tuntuu että nämä lyhyet hiukset, ovat aina viimeistelleet asun tosi kivasti. Ne on niin mun tyyliset, että asutkin saavat sen mun tyylisen fiiliksen! Eikun sitten vaan kesä asuja ja kuvia suunnittelemaan. En malta odottaa, tästä tulee huippu kesä! Valitsin näihin kuviin suosikkiasujani, onko teillä näistä omaa suosikkia? Jos on, olisi kiva kuulla kommenteissa :-)

This spring has been really great outfit wise. A big thanks for this goes to my lovely boyfriend, who has  become my trusty photographer. Really handy to have a boyfriend that is a photographer, don't you think. 
The looks have also been fresh and right up my alley. I think that it's also thanks to my short hair, that I've liked the looks so much. The hair is so me, that it makes everything I wear look like me, if you get what I mean. Now I'm really exited to start planning my summer outfits, it's going to be great! For this post I chose some of my favorite outfits from this spring, do you have a personal favorite? If so, please let me know in the comments!

2 comments

  1. Ylin rivi on mun lempparit! tosi kivoja asuja:)

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.