ABCDE

09/03/2016

SAM_7896

Moikka kaikki! Toivottavasti teidän viikko on alkanut hyvin. Mulla on ollut tänään pienoinen stressi päällä, mutta muuten vikko on alkanut hyvissä merkeissä. Stressi johtui suurimmaksi osaksi ranskan DELF/tasokokeesta joka mulla oli tänään, mutta kyllä se taisi mennä ihan hyvin (ainakin toivotaan). Tänään kävin muuten salilla pitkästä aikaa. Helmikuussa oli sairaasti kaikkea ja olin muutenkin kipeä puolet kuukaudesta niin ei tullut hirveästi käytyä. Kiva päästä taas rytmiin.

Kuvissa esiintyy mun uusi Design Lettersin E muki. Mulla on jo aika kauan tehnyt mieli ostaa se. Nyt kyseinen muki oli sattumalta Stockmannin maaliskuun kansa-asiakas etuna, joten sehän sopi mulle. Kuvissa seikkaileva sivellinpurkki on entinen papupurkki, josta liuotin etiketin pois. Mun mielestä aika kivan näköinen. Siinä kaksi pientä sisutusvinkkiä!

Hey everyone, hope you've had a wonderful beginning of the week. I've been a little stressed out today, but apart from that my week has been great so far. The stress was mostly caused by the DELF test in french I had today, but I think(hope) it went ok after all. Today I went to the gym after some time off from there. I had so much going on in February, and was sick half the month, that I couldn't go to the gym. It feels good to be back on track.
In the photos you can see my new E-mug from Design Letters. I've been eyeing it for some time now, so I was happy to see that it was on sale at Stockmann. The brush holder in the pictures is an old can that I took the label off of. I think it looks quite nice. So there you have, two interior tips in one post, haha.

SAM_7899 SAM_7908 SAM_7932

Post a Comment

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.