januari

03/02/2016

på isen planning Untitled

Sinne meni tammikuu! Huhhuh kuinka aika rientää. Tässä vähän kuvia kuluneelta kuulta.
Tämä viikko ja viikonloppu on kulunut kokeisiin lukuun ja niiden tekemiseen. Pahoittelen muuten tästä johtunutta viivettä postauksissa. Eli kiirettä on siis pitänyt. Huomenna kuitenkin vika koe, en malta odottaa että vähän rauhoittuu nämä koulukiireet. Sitten voi keskittyä vähän muuhunkin, ja kohtahan on jo vanhat ja hiihtoloma!

January went by incredibly fast. Here are some pics from the past month.
This week and weekend have been filled up with schoolwork and studying for exams. I'm sorry for the lack of posts due to this. Tomorrow I have my last exam, I can't wait for some time off from school. Then I can concentrate on other things, like blogging. And soon it's time for prom and winter break!

three favorites

2 comments

  1. Mun on pakko tulla kysäisemään kynsien lakkailusta kun olen saanut kuvan että tykkäät laikkaila niitä. Jos/kun teet hyvin maalailun, (eli pohjalakka, väri/sävy ja päällyslakka, en ole ihan varma mutta luulen että menee kutakuinkin näin), niin kuinka kauan sulla pysyy nämä lakkaukset. En tiedä onko mulla erilaiset kynnet tai jotain haha, mutta mulla pysyy lakka vain kaksi päivää ja sen jälkeen se lähtee isoina palasina kynsiltä. Mulla lähtee myöskin suihkussa aina aika paljon ja mietin että pitäisikö laittaa toisen kerroksen päällyslakkaa?
    Jos osaat auttaa niin kiitos paljon.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olet saanut oikean kuvan! Joo teen juurikin niin. Laitan ensin pohjalakan (OPIn Nail Envy), sitten kaksi kerrosta värillistä lakkaa ja lopuksi päällyslakan. Mulla pysyy lakat useimmiten viikon, silloin lakka alkaa vähän lohkeilla kynsien päistä. Olen huomannut että vähän kalliimmat kynsilakat kuten Essie ja Opi pysyvät kynsillä huomattavastikin pidempään kuin jotkut halvemmat lakat.
      Tuohon sun ongelmaan voisi varmaan auttaa laadukkaan pohjalakan käyttö (jos et jo käytä), kaksi kerrosta värillistä lakkaa tai sitten tuo sun mainitsema toinen kerros päällyslakkaa. Jos lakka kuitenkin lähtee isoina paloina niin ehkä syy voi olla kynsilakan laadussa tai iässä, vaikea sanoa.
      Toivottavasti tämä auttoi!

      Delete

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.