-

27/02/2016

Untitled Untitled
Urban Outfitters fitting room and Espresso House bagels in Stockholm.

Mun hiihtoloma ei mennyt ihan suunnitelmien mukaan. Olen maannut kotona koko viikon, kuumeessa ja nielurisatulehduksessa. Ihan sietämätön kipu niellessä. Särkylääkkeitä on täytynyt ottaa ihan olan takaa, ja olen yrittänyt nukkua niin paljon kuin vain olen pystynyt. Tämän takia en siis ole päivitellyt tänne mitään. Tänään mulla on kuitenkin vähän parempi olo (kopkop), joten päätin kerätä voimani, ja tulla tänne päivittämään tilannetta.
En siis ole pystynyt ulkoilemaan kauniissa säässä, käydä kampaajalla tai näkemään kavereita. Mutta mutta, aina ei voi voittaa. Leikkaan hiukset varmaan ensi viikolla. Ja ehdinhän silti käydä Tukholmassa.
Toivotaan että teillä on ollut parempi hiihtoloma kun mulla!

My winter break didn't go quite as planned. I've been at home sick the whole week, with a fever and tonsillitis. The pain in my throat has been absolutely terrible. I've barely been able to eat and speak. So I've been sleeping a lot and taking painkillers. That's why I haven't been blogging. Today I'm feeling a bit better, so I decided to gather my strength and update you guys. 
So I haven't been able to enjoy the nice weather, meet friends or cut my hair. But well, you can't alway win right. I'll probably cut my hair next week. And I still made it to Stockholm, so that's nice.
I hope you've had a better winter break than I, if you've been on one!

Post a Comment

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.