Insta lately

19/01/2016

Insta Instagram @emmahirvonen

Yllä kuvasatoa mun Instagramista viime ajoilta. Koiran ulkoilutusta, juhlimista, parit party asut, sushia (tottakai) ja sen sellaista. Jos ette vielä seuraa mua siellä niin menkää ihmeessä! Olen yrittänyt/tulen yrittämään olemaan vielä aktiivisempi kuvien postailussa.
Mun viikko on alkanut hyvin. Eilen kävin koulun jälkeen Fidassa tekemässä pari löytöä ja illemmalla Sandran kanssa kahvilla. Tänään olen ollut puoli viiteen asti koulussa, suunnitelmia tälle päivälle on enää kylvettää Niilo ja tehdä canneloneja. Eli mitään sen kummallisempaa ei ole tapahtunut, mutta mulla on muuten vaan tosi hyvä fiilis! Toivottavasti teilläkin on.

Above I gathered the most recent pics from my IG. Walking the dog, partying, a few party outfits etc. and of course sushi. So if you are interested in those kinds of things, go follow me if you aren't doing it already! I'm trying to post more frequently there.
I've had a great start to the week. I haven't done anything that special, just been to school and seen friends (which ofc is lovely). But I'm in a great mood and feeling happy! I hope you are too.

Post a Comment

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.