black peek

27/01/2016

Untitled

Kuvia mun "uusista" kynsistä! Kynnethän ovat omani, mutta lakkasin ne toissapäivänä vähän erillaisella tavalla. Mun mielestä niistä tuli aika hauskat, ne antaa kivan touchin esim. muuten mustaan asuun. Tämä tyyli sopisi mun mielestä varmaan vielä paremmin lyhyisiin kynsiin.

Some pictures featuring my "new" nails. The nails are my own, but I painted them in a different way. I think they look quite fun, they give a nice touch to an all black outfit for example.  I think this style would look even better on short nails, so if you have a set of those don't hesitate to try it out!

Untitled Untitled

Ja uusi takki! Olen niin kauan halunnut karvatakkia, vihdoinkin löytyi tosi kiva. Ostin sen tänään H&M:ästä. Sovitin toisessa liikkeessä samaa takkia aikaisemmin, mutta sieltä ei löytynyt oikeaa kokoa. Nyt kävi aika hyvä tsägä, Tapiolassa nimittäin löytyi tätä mun koossa. Ja hinta oli muuten alennettu kahdeksastakympistä kahteenkymppiin, huikea löytö sanon minä.

And my new faux fur coat! I looove it. I found it today at H&M. I tried it on earlier in the week at another place, but they didn't have my size. Now I was really lucky, they had my size at another store. On top of that it was reduced from 80€ to 20€, quite a find don't you think?

Untitled

Post a Comment

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.