white tea & ginger

29/12/2015

white tea Joulussa mulle tärkeintä on perhe, kaikki rakkaat ja jouluinen tunnelma. Mulle on käynyt niin kuten useimmille varttuessa, ne lahjat eivät enää ole kaiken keskipiste joulussa. Ja ne hienoimmat joululahjat eivät tule paketeissa, vaan välittämisen ja rakkauden muodossa.
Rakastan lahjojen antamista, ja tottakai pari toivottua lahjaa on ihana saada. Ainakin kun osuu ihan nappiin. Näissä kuvissa pari sellaista!

The most important thing for me when it comes to christmas is being with my loved ones and enjoying the christmas spirit. Like for many others, the gifts aren't the most important thing anymore. The nicest gifts don't come wrapped up, they consist of love and caring. 
I love giving gifts, and of course receiving a few very much wanted ones. Especially if the gift is spot on. Here are two of those!
white tea malene maleneTinekhomen white tea & ginger tuoksukynttilä ja Malene Birgerin lompakko.
Molempia olin itse valkkaamassa, mutta ei se mun mielestä haittaa. Parempi saada jotain mitä varmasti haluaa. Kynttilä tuoksuu ihanan raikkaalta ja kodikkaalta, kiitos mummi! Uutta lompakkoa olen kauan tarvinnut. Päädyin Malene Birgerin mustaan, se sopii nimittäin mun laukun kanssa ja kaiken muunkin klassisuutensa ansiosta. Tack mommo!
PS. Seuraavassa postauksessa kuvia Niilosta, ja infoa pikku uudistuksesta vuodelle 2016!

Tinekhome's white tea & ginger candle and a Malene Birger wallet. 
The candle is lovely, it smells so fresh but still homey. I've been in need of a new wallet for a while now. I wished for this black Malene Birger one, because it goes with my bag and everything else because of it's classiness. Thank you grandma's!
PS. Pictures of Niilo coming in the next post, and also info about a small change coming in 2016!
white tea

2 comments

  1. Mistä saa ostettua Malene Birgerin tuotteita? Ihania kuvia!! Toivottavasti sulla oli hieno joulu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Helsingin stockalta saa ainakin. Itse olen tilannut Zalandolta, boozt.fi:ssäkin on! Kiitos ihana, ja samoin! ♥︎

      Delete

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.