rose tones

13/12/2015

new in

Tein jokusen aika sitten Makeup Revolution tilauksen. Nämä asiat pääsivät ostoskoriin :-)

new inMulta löytyy Vivid baked blush tummemmassa pinkin sävyssä. Se on yksi mun lempi poskipunista tuloksen, pitkäkestoisuuden ja pigmentin ansiosta. Ostin siis samaisen poskipunan vaaleassa koralli/persikka sävyssä. Väri on kaunis ja se antaa ihanan kuullon.new inOstin sivellinsetin jossa tuli 5 sivellintä. Siinä oli nämä kolme ja contour brush (jonka annan lahjaksi) ja kulmasivellin joka mulla löytyy ennestään. Eniten setistä himoitsin tuota stippling-brushia, olen käyttänyt sitä pari kertaa. Odotin sen olevan vähän ns. kovempi, mutta hyvin toimii.
Toinen uusi juttu on toi Maybelline Fit Me concealer. Sen ostin muualta mutta ajattelin silti näyttää. On muuten ihan tosi hyvä, ehdottomasti kaiken hehkutuksen arvoinen.
new in Viimeisinä huulituotteet. Mulla on aika vaikea löytää nudea huulisävyä joka sopii mulle. Päätin siis testata lupaavalta näyttävää sävyä Revolutionilta. Se on toiminut mulla sävyn suhteen hyvin. Se asettuu huulillekkin kivasti, mutta pitkäkestoiseksi en kyllä sitä kuvailisi. Toimii silti hyvin, kunhan muistaa lisätä aika usein. Ostin myös nuden huulikynän. Sen koostumus on kivan pehmeä.

Seuraavassa postauksessa vähän enemmän "life updates"! Muunmuassa koira juttua ;)

Post a Comment

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.