for him

01/12/2015

christmas gift ideas -15 for him


Kysyin viime joululahjaidea postauksessa jos haluatte "for him" version. Vastaus oli myönteinen, joten here you are!
Tässä postauksessa käsittelen lahjoja joita voi antaa, jos suunnitelmissa ei ole antaa tai ei keksi mitään todella omaperäistä tai kekseliästä lahjaa. Poikaystävällehän voi esim antaa itsetehdyn CD-levyn,  jonkun korun johon on kaiverrettu jotain omaa tai muuta omaperäistä. Suurin osa kollaasista on aika perus lahjoja, mutta uskon kyllä että monet miehet arvostavat niitä (riippuu tottakai minkä tapainen mies). Linkit kaikkeen mun Polyvoresta.
Villapaitaa tulee varmasti kaikkien käytettyä. Niitä saa budjetin mukaan joko halvempia esim. H&Mästä tai kalliimpia vaikka Ralph Laurenilta. Muita kivoja pehmeitä paketteja ovat kaulahuivi, kalsarit ja villasukat. Niitäkin löytyy eri hintaluokista.
Kaksi asiaa jotka mun mielestä ovat aina miehellä tarpeessa ovat lompakko ja vyö. Kunnon nahkavyö on aina tarpeellinen, ja olen huomannut että miehillä on se sama lompakko ne 10 vuotta ja sen on näköinenkin. Uudelle löytyy siis varmasti tarvetta. Kello on hyvä lahja, ainakin jos budjetti on suurempi. Wellington ja Gant kellot ovat mun mielestä tyylikkäitä, ja ei silti liian hintavia. Hyväntuoksuinen hajuvesi on klassinen mutta oi, niin hyvä lahja. Sitten se poikaystävä tuoksuu juuri sille mille haluaa. Viimeisenä mulla on elektroniikkalahja. Elektoriikka juttujahan voi ostaa vaikka minkälaisia, pelejä, laitteita etc. Itse olen valinnut kuulokkeet tähän kollaasiin. Hyvät kuulokkeet ovat todella tärkeät, ne ovat todella käytännöllinen ja arvostettu lahja.

PS. Huomaatte varmaan että ulkoasussa on tapahtunut muutoksia. Mitä tykkäätte, toimiiko se? Let me know!

Post a Comment

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.