You've got to learn to buy your own roses love

21/11/2015

white roses white roses white roses white roses white roses

Yllä kauniit ruusuni. Uudet kukat tekevät minut niin iloiseksi. Rakastan pitää ruusu, tulppaani tai pioni-kimppua huoneessani. Ja mieluiten valkoisena!
Ensi viikolla mulla on koeviikko. Kokeiden lisäksi on vielä kaikenlaisia esseitä kirjoitettavana. Tulee olemaan aika rankka viikko. Pitää vaan tsempata ja kerätä voimia nyt viikonloppuna!
Muuten mulle kuuluu ihan hyvää. Olen ollut jonkin aikaa aika maassa. Nyt kuitenkin tuntuu siltä että olen löytänyt uuttaa energiaa. Olen valmis jättämään menneet sinne minne ne kuuluu, menneisyyteen.
Ihanaa lauantaita kaikki <3

My beautiful roses. They make me so happy! I love to have a fresh bouquet in my room. 
The upcoming week I have a lot of tests and deadlines coming up. This weekend I'm trying to collect strength to tackle next week. Even though I have the test week coming up, I still feel happy. I've been a little down for some time now. But now I've found the strength to look into the future with a smile on my face and leave the past in the past.
I hope you have a lovely weekend!

Post a Comment

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.