sweater weather

09/11/2015

wardrobe Yksi mun lempi vaattekappaleista on villapaita. Lyhyet, pitkät, hihattomat, hihalliset, polokauluksiset, v-aukkoiset, yksinkertaisesti viilapaita kaikissa sen muodoissa. Ajattelin kuvata tänne osan kokoelmaani. Kuvissa näkyy melkein kaikki mun valkoiset, beiget ja harmaat neuleet. Mun lemppari juuri nyt on musta pitkä poolokauluksinen (joka tietenkin jäi kuvista pois..). Wanties listalla mulla on nyt sammalen vihreä v-aukko villapaita ja Acnen perus harmaa. Mulla on vaan sellainen ongelma että niitä ei kohta mahdu enää, haha.

In the pictures you can see a part of my sweater collection, here are the beiges, grey and whites. I just love sweaters, they are probably my favorite pieces of clothing. Right now I have on my wanties list a green deep v-neck sweater and a basic grey Acne one. The only problem is my closet space is running out... Do I have a problem? haha
wardrobe wardrobe wardrobe wardrobe wardrobe wardrobe PS. Vastaan keskiviikkona kysymyspostauksen kysymyksiin, joten siihen asti ehtii vielä laittaa!

Post a Comment

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.