everyday ensemble

17/11/2015

Untitled Untitled Untitledfall essentials: chelsea rainboots, leather gloves, chunky scarf

Yllä  päivän asusta poimittuja syys must-haveja. 
Mun luottokengät syksyyn jo kolmatta(!) vuotta ovat noi chelsea kumisaappaat, ne on ihan mahtavat sadesäällä. Ei tarvitse miettiä minne astuu, ja mun mielestä ne on ulkonäöltäänkin tosi kivat. Iso kaulahuivi kuuluu varmaan kaikkien syysuniformuun, se on vaan niin lämmin ja ihana. Toiset must-haveit mulle ovat kuvissa vilaukselta näkyvät nahkasormikkaat. Mulla pitää olla nämä _aina_ mukana talvella ja syksyllä, jolle kaverini aina välillä nauravatkin. Mutta mä kerrassaan inhoan palella sormista, ja tuleehan nahkasormikkaissa aika sivistynyt olo, haha! Ja kuten kuvissa näkyy niin mukana heiluu tietenkin aina rakas by Malene Birger laukku.

Post a Comment

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.