answers

11/11/2015

                       Untitled


muoti/kauneus

Suositteletko mitään nettisivuja joista voi tilata meikkejä?

Bangerheadista olen tilannut ja toimi tosi hyvin. Hyvä edullinen meikkimerkki on Makeup Revolution!

Onko sulla aina ollut luonnonkiharat hiukset?
Ei ole, ne alko kihartua ala-asteen puolivälissä. Sen jälkeen ei ole näkynyt loppua kihartumiseen, haha.

Lempi vaatekaupat?
Zara ja Mango

Mistä saat inspiraatiota pukeutumiseen?
Blogeista, kadulta, tumblrista ja weheartit:ista!

Jos nyt saisit ostaa minkä tahansa laukun, niin mikä se olisi? 
Ehdottomasti Balenciagan Classic City Bag.

Mitä blogeja/vlogeja luet/katsot?
Oi, niitä on paljon! Lempi blogit on varmaan alexadagmar.comjennifersandsjö ja jannideler.com. Olen tykästynyt kovasti brittiläisiin kauneus/lifestyle vloggaajiin esim. Viviannadoesmakeup, Lily Pebbles, Estée Lalonde, Amelia Liana, helloctober, Samantha Maria, I covet thee. Lisäksi Claire Marshall, clothesencounters ja Camille Frederikke ovat suosikkeja! Huomaatte varmaan mihin mun aika menee iltapäivisin.

Miten sulla riittää rahaa ostaa kaikkea ihanaa? Käytkä töissä? Jos käyt niin missä?
Kävin kesällä kesätöissä, mutta muuten en käy töissä. Taidan vaan olla säästelijäs, ei mulla muuta selitystä, haha.


treenaaminen/ruoka


Mitkä asiat antaa sulle motivaatiota treenaamiseen?
Se että siitä tulee hyvä olo. Nykyään treenaan vain hyvän olon takia, koitan olla ajattelematta tuloksia etc. Tietenkin olen iloinen jos lihaksia tulee ja minusta tulee vahvempi. Mutta painoa ja laihuutta koitan parhaani olla kyttäämättä.


Kuinka usein treenaat?
Fiiliksen mukaan, mutta noin 2-3 kertaa viikossa

Millainen sun ruokavaliosi on?
Terveellinen. Aamupalaksi puuroa ja hedelmä, kevyt lounas, välipalaksi jogurttia myslillä ja marjoilla ja leipä, päivälliseksi jotain lihaa ja salaattia tai pastaa, iltapalaksi hedelmä, ehkä leipä jos on nälkä ja teetä. En syö herkkuja viikolla, ja viikonloppuna syön jos tuntuu siltä. En silti yleensä vedä mitää överi herkuttelua. Syön perus terveellisesti siis, en usko ruokavalion sitä enemmän rajoittamiseen. Siitä ei ikinä seuraa hyvää.



unelmat/tulevaisuus/koulu


Mikä on sun suurin unelma? Realistinen ja epärealistinen? 
Unelmani on löytää elämäni rakkaus, perustaa perhe hänen kanssa, tehdä työtä jota rakastan ja olla onnellinen. Aika simppeliä mutta ei unelman mun mielestä tarvitse olla niin monimutkainen. Olen aina ollut aika realisiti, eli mitä epärealistisiin unelmiin tulee niin en ihan keksi mitään. Mulla on monta varmaan jonkun mielestä "epärealistisia" unelmia, mutta mun mielestä täysin saavutettavissa. Ainoa epärealistinen haave on varmaan olla VS-angel, se unelma stoppaa jo pituudesta.

Missä maissa/paikoissa haluaisit käydä? 
Haluaisin kolmatta kertaa Pariisiin (joka toteutuu keväällä!!), olisi hauska kokea New York ja sitten joku paratiisi loma kohde kuten Bali tai Fiji olisivat mahtavia. Ja olen iteasiassa jo käynyt aika monessa paikassa jossa olen halunnut käydä, esim Lontoossa, Tanskassa, Tukholmassa, Ranskassa ja Kreikassa.


Missä näet itsesi 5 vuoden päästä? Entä 10 vuoden päästä?
Tähän on aina niin vaikea vastata! En halua suunnitella liikoja sillä mikään ei silti mene ihan suunnitelmien mukaan. Mutta 5 vuoden päästä olen 22, luultavasti opiskelen vielä ja asun toivottavasti jossain ihanassa kaupungissa omassa kämpässä. Kymmenen vuoden päästä olen 27, silloin unelma olisi tehdä blogaamista työkseni. Minulla olisi ihana poikaystävä ja ehkä asuisimme Helsingin tai Tukholman keskustassa kauniissa ja avarassa asunnossa. Ja koiraa ei pidä unohtaa!


Mikä on sun haaveammatti? Ja haluatko muuttaa joskus ulkomaille, jos niin minne?
Mun haaveammatti on itseasiassa bloggaaja. Suurin unelma olisi omistaa oma vaatemerkki. Anine Bingin elämän tyyli (ainakin ulkoapäin katsottuna) olisi ihan unelma. Ja kyllä, haluan muuttaa ulkomaille. Tukholma, Köpis ja Pariisi olisivat mahtavia paikkoja asua.

Tiedätkö mitä kirjoitat yo kirjoituksissa? Entä mitä teet tai minne haet lukion jälkeen? 
Ruotsin, suomen, englannin, matikan(lyhyt), yhteiskuntaopin ja ehkä ranskan. Psykologia olisi myös kiva, mutta pitää vähän miettiä. Olen miettinyt hakea Tukholman hankeniin, mutta se ei ole ollenkaan varmaa.

Mitä haluaisit tehdä lukion jälkeen?
Lukion jälkeen haluaisin lähteä ulkomaille opiskelemaan. Jos en saa opiskelupaikkaa haluaisin keskittyä bloggaamiseen välivuoden aikana ja ehkä matkustaa ja hankkia joku pikku työ.


Oletko hyvä koulussa? 
Omasta mielestäni ainakin, ja olen siitä ylpeä!


elämä


Miten tykkäät rentoutua? 
Sanoisin käpertyä poikaystävän syliin, mutta sellaista ei juuri nyt ole. Noei osaan mä muutenkin rentoutua. Kun tulen koulusta kotiin teen aina kivan välipalan ja katson youtube videoita, se rentouttaa pitkän päivän jälkeen. Muuten tykkään käydä lämpimässä suihkussa, rasvata kropan hyvätuoksuisella kosteusvoiteella, laittaa kynttilöitä palamaan ja lukea vaikka kirjaa.

Mitkä asiat saa sut onnelliseksi?
Hyvät ystävät, puhtaat lakanat, koirat, toisten ihmisten onnelliseksi teko ja jos näen jonkun muun tekevän jonkun  onnelliseksi. Moni asia tekee mut onnelliseksi, mutta siinä muutama.


Oletko onnellinen just nyt? Oletko ylipäätänsä onnellinen?
Sanotaanko näin että olen ollut onnellisempi, mutta asiat ovat myös olleet paljon huonommin. Mulla on ollut aika rankkaa viimeaikoina. Nyt silti olen päättänyt koittaa jättää menneisyyden rauhaan ja lakata murehtimasta siitä. 
Välillä tuntuu pelottavalta jatkaa eteenpäin ja jättää tietyt asiat menneisyyden, ainakin jos niitä on vatvonut vaikka kuinka kauan. Olen kuitenkin päättänyt katsoa tulevaisuuteen ja tehdä asioita jotka tekevät minut onnelliseksi ja olla ihmisten kanssa jotka tekevät minut onnelliseksi.

Kadutko mitään?
Kyllä kadun. Mutta sellaisille asioille ei voi mitään enää joten turha murehtia liikoja.


uncategorized

Jos saisit elää yhden päivän julkkiksena, kuka se olisi ja miksi? 
Nyt tuli vaikea. Ehkä Beyonce, olisi upeaa olla QueenB for a day.

Kuka on sun julkkis 'man crush'?
Ojoj, niitä löytyy! Mutta kärkikaksikko on kyllä aina nuori Leonardo DiCaprio ja Johnny Depp. 

Onko sulla jokin lemppari TV sarja? Ruoka? 
Kaikkien aikojen lemppari TV-sarjat on Gossip Girl ja Frendit. Lempi ruoka on kiinalainen/itämainen. Ja kunnon hampurilainen ja pizza, haha.

Mitä toivot joululahjaksi?
Aattelin muuten eilen, että mulla ei ole mielessä mitään konkreettista mitä toivoisin. Tottakai on olemassa paljon asioita joita haluaisin, mutta suurin osa niistä on niin kalliita että en voisi/raaskisi pyytää niitä keneltäkään ( kuten pari laukkua).  Mutta kyllä mä aina jotain keksin kun mietin. Voin palata asiaan joulukuussa christmas wishlist postauksella!
Ja kyllähän mä aina salaa toivon että rusetilla kiinnitetystä paketista hyppäisi koiranpentu. Aina voi unelmoida!


Tässä vastaukset viime viikon Q/A postaukseen. Kiitos tosi paljon kaikista kysymyksistä! Ja kaikille jotka sanoitte ihania asioita mulle kysymyskien yhteydessä, kiitos! Toivottavasti kaikilla on ollut ihana päivä. Goodnight <3

Post a Comment

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.