shades of red

30/09/2015

SAM_6361

Kaksi mun mielestä todella syksyyn kuuluvaa punaisen sävyä ovat luumu ja viininpunainen. Tästä monet ovat varmaan kanssani samaa mieltä. Kuvassa näkyvä huulikynä on mun mielestä todella kaunis tumma luumu, se on YSLän sävy 11. Mulla on sitä huulilla tässä postauksessa ja uusimmassa Instagram kuvassani (@emmahirvonen). Kynsilakka löytyi sattumalta kokoelmani kätköistä. Olen todella iloinen että löytyi, tämä on nimittäin omasta mielestäni ihan täydellinen syyssävy. Vielä kun laittaa kaksi kerrosta niin lopputulos on todella tumma ja kaunis. Kynsilakka on H&Mstä sävyssä Midnight Passion.


//Two shades of red that I think scream fall are plum and burgundy. And I think most people agree on that. The lipliner in the pictures is a beautiful plummy shade. I wore it in my most recent outfit post and my latest selfie on Instagram (@emmahirvonen). It's the YSL liner in the shade 11. The nail polish I found from my stash yesterday, and I'm so happy I did! It's the perfect dark and vampy nail polish. It's from H&M a few years back, in the shade Midnight Passion.

SAM_6393 SAM_6383 SAM_6399

Mulla on juuri nyt meneillään koeviikon loppusuora. Enää yksi koe, jess. Tänään mulla oli matikka, meni itseasiassa aika hyvin. Kokeen jälkeen en ole tehnyt muuta kun käynyt salilla ja siivoillut täällä kotona. Loppuillan aijon lakata kynnet yllä esiintyvällä lakalla ja lukea vähän perjantain kokeeseen.
Toivottavasti teidän viikko on sujunut hyvin!

Post a Comment

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.