My icons // Sincerely Jules

12/07/2015


Olen ihminen joka jatkuvasti janoaa inspiraatiota. Rakastan seurata muiden ihmisten tyyliä/elämää. Yksi suurista elämän tavoitteistani on myös inpiroida muita ja olla ihminen josta voi saada positiivista inspiraatiota.
Tämän asian tiimoilta ajattelin että aloittaisin tälläisen mini postaussarjan täällä blogissani. Homma menee suunnilleen niin että aina välillä esittelen teille tyyli-ikonejani/inspiraatioitani omissa postauksissa. Koitan tehdä pari tällaista postausta kuukaudessa, kunnes olen käynyt kaikki läpi (niitä on monta).


joie10.jpg_effected

Untitled
Sincerely, Jules

Monet varmasti tunnistaa tämän bloggaajan, hän on kaikkialla weheartissa, instagramissa jne. Hänellä on suuri blogi, oma vaatemerkki ja hän matkustaa paljon. Ja sitten hänella on se tyyli. Eli kaikkea mistä minä unelmoin!
 Ei ole mitään mitä en rakastaisi tämän naisen tyylissä. Boho ja rockahtava mutta klassinen, rento mutta tyylikäs. Hän osaa todella hyvin yhdistää eri materiaaleja ja leikkauksia, hänen asunsa eivät ikinä näytä tylsiltä. Lisäksi rakastan miten hänen asuissaan on usein Western-vibaa.
 Usein aamuisin kaipaan nopeaa inspiraatiota ja apua asuvalinnassa. Silloin menen aina Julien instagramiin @sincerelyjules, ja usein saan heti jonkun kivan asuidean. Eli hän on mulle arkielämässä todellinen inspiraation lähde.

  Kaikki kuvat ovat http://sincerelyjules.com blogista tai @sincerelyjules instagramista.

(PS. Tämä on ajastettu postaus, olen nyt poikaystävän mökillä. Toivottavasti teidän viikonloppu on mennyt hyvin! puss)

Post a Comment

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.