in a bikini

10/07/2015

SAM_5257SAM_5252

H&M     5€, 7€  (on sale) 

SAM_5248 SAM_5245

Cubus    5,95€,  5,95€  (on sale)


Yllä näkyy mun tämän kesän biksut! 
Olen koko alku kesän etsinyt uusia bikineitä, vanhat on joko liian pieniä tai ei enää mieleiset. Olen ihan sairaan vaikea kun tulee kyse bikineistä, kesti todella kauan ennen kuin löytyi mieleiset. Etsin ihan kaikkialta ja kokeilin kaikenlaisia värikkäitä kukkaunelmia, lopulta tulin siihen tulokseen että pitää vaan ostaa perus mustat. Itseasiassa tykkään näistä tosi paljon, tupsut ja metalli on tosi kivoja yksityiskohtia.
Punaiset bongasin tänään. Olen etsinyt punaisia siitä asti kun Tash Oakleylla oli ne punaiset bandeau biksut (kuva täällä). Vihdoin löysin! Oli vikat, ja vielä mun koossa. 
Kiva kun löyty hyvät bikinit, nyt vaan sitä kesää odotellessa, haha!

Post a Comment

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.