Recent loves

04/06/2015

SAM_4860

Ajattelin kuvata teille vähän mun viime aikojen meikki suosikkeja!
  SAM_4869

1. Make-up Revolutionin harjalla on tosi helppo contourata ja laittaa aurinkopuuteria, toimii myös kivasti poskipunan kanssa! 2. Mulla oli pitkä tauko milloin en käyttänyt Benefitin high beam highlighteria, nyt kokeilin taas ja en tiedä miksi lakkasin käyttämästä. Se antaa jotenkin luonnollisen mutta silti todella näkyvän highlightin. 3. Olen rakastanut kuvassa näkyvää Catricen poskipunaan värissä Sunrose Avenue. Se antaa luonnollisen värin ja hehkun.

SAM_4854 SAM_4851

4. Essence make me brow (on muuten on aika täydellinen "dupe" Benefitin gimme browlle). Olen tykännyt viime aikoina enemmän tosi luonnollisista ja vaaleista kulmista, joten olen käyttänyt ainoastaan tätä. Se antaa myös tuuheutta koska siinä on pieniä kuituja. 5. Valkoinen eyeliner, tätä olen tykännyt käyttää korostaakstaakseni kulmiani. Laitan sitä vähän kulmien alle ja levitän sen sormella, se heti kirkastaa kasvot. Ja koska se on eyeliner se kestää koko päivän. 6.  Kanebo 38°C mascara on ihan huippu jos haluaa pituutta ripsiin. Antaa yhtä hyvin pituutta kun Lancômen Définicils, ja se sanoo paljon.

Post a Comment

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.