Makeup musts

27/06/2015

MAKE UP MUSTS



Mä kuulun niihin joiden mielestä youtube meikki videoiden katsominen on mitä parasta ajanvietettä. Varmaan viis vuotta oon ollu ihan koukussa niiden katsomiseen. Eli mulla on omasta mielestäni aika laaja meikki tietämys. (Background infoa seuraavaan ongelmaan)

Nyt kun mennään Tukhomaan niin mulla on ollut hirveä stressi (xd) koska siellä on Sephora. Mulla on vain varaa ostaa sieltä ehkä kaksi asiaa. Joten mun pitäisi päättää kaikista mun makeup cravingseistä kaksi. Siitä johtuen kokosin tämän kollaasin jossa on uusia must-haveja ja monivuotisia rakkauksia. Noistakin pitäisi sitten karsia...
Onko teillä joku oma lemppari joka löytyy Sephorasta joka on ihan must-have? Ja oletteko käyneet Tukholman Sephorassa, onko se hyvä? Let me know!

2 comments

  1. Anastasian contour kit löytyy mub mielestä Kicksistä! Ainakin näyn sen joskus siellä, kannattaa käydä tsekkaamassa jos sulle ei Tukholman reissulla ole varaa ostaa sitä! Hyvää matkaa! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo, tiedän! Se on vaan aina loppuunmyyty ainakin siellä missä mä oon käyny :/ Ja kiitos ihana! :)

      Delete

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.