by Malene Birger

14/06/2015

SAM_5062 SAM_5045 SAM_5035 SAM_4981 SAM_5042 SAM_4998 SAM_4963

"Buy less, choose well"

Oivoivoi. En ihan tiedä miten aloittaisin. Noh, meninpäs ostamaan yhden unelma laukuistani! Olen haaveillut tästä Malene Birgerin Grinolas laukusta sekä mustana että beigenä sairaan kauan, varmaan pari vuotta. Viime viikolla sain Zalandon uutiskirjeen missä luki että beigen värinen oli alessa, ei tarvinnut kauan pohtia ennen kuin tilasin sen. Hinta ei edes hirveästi kirpassut, tiedän nimittäin että mulla tulee olemaan tämä laukku loppuelämäni, mulla ei sitä paitsi ole mitään tämän värista tai kokoista laukkua kokoelmassani. Ja olen kyllä sitä mieltä että välillä pitää treat yourself ;)

Mitäs pidätte? Mikä on teidän unelma laukku? Kommentoikaa ihmeessä!

2 comments

  1. Moi! Tää postaus oli tosi kiva, vaikka kertoikin ostoksesta mutta kuten sanoit u have to treat yourself sometimes ;). Mutta mutta, kivan näkönen laukku vaikka beige ei ihan ole mun väri. Sulle toi sopii kuitenkin tosi hyvin luulen.
    Muuten, tiedätkö mistä löytyisi mustan värinen nahkalaukku mihin mahtuisi lukio ikäisen kirjat sun muut. Mielellään ei niin hintavaa sorttia.
    Kiitos etukäteen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos tosi paljon! :)
      Mulla on itse Zarasta iso nahkalaukku joka on kestänyt jo pari vuotta, siellä ei ole hirveän suurta valikoimaa mutta jos on tuuria niin voi löytää jonkun kivan. Mangossa on myös tosi kivoja, siellä on nyt ale joten voi löytyä todella edullisesti. Kannattaa myös checkata H&Mn Premium Quality mallisto, siellä on nahkalaukkuja semi kohtuu hintaan.
      Toivottavasti tämä auttoi! Ja kiitos kommentista :)

      Delete

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.