bleue claire

29/06/2015

SAM_5067 SAM_5075 SAM_5105 SAM_5107 SAM_5095 SAM_5109 SAM_5102

Shirt - Marks&Spencer      Shorts - Levi's      Shoes - Toms     Bag - by Malene Birger     Sunglasses - Rayban     Bracelet - MBMJ


Yllä näette eilisen asun. Vihdoinkin täällä tuntuu kesältä! Viime vuonna oli ihan samanlailla, kun multa loppui työt niin alkoi kesäkelit. Aika hyvä ajoitus.
Mulla on nyt tosi hyvä fiilis. Mulla on ollut pari päivää lomaa ja tuntuu että olen ollut tosi produktiivinen. Lauantaina oltiin poikaystävän kanssa tutun mökillä. Sunnuntaina menin Sandran kanssa Helsinkiin vähän pyörimään kauppojen alennusmyynneissä ja muuten vaan viettämään aikaa. Illalla näin Nadjaa ja puokitettiin pizza rannalla, ahh kesä.
Tänään olen ottanut aurinkoa, käynyt salilla ja siivoillut.
Huomenna lähdetään Tukholmaan äidin ja siskon kanssa, eli olen lievästi sanottuna onnellinen.
Ruotsin reissun aikana en postaa joten kirjoittelen sitten ens kerralla loppuviikosta!

2 comments

  1. Ihanan kesäinen asu! En tajua miks sun blogilla ei oo tuhansia lukijoita, oon ihan rakastunut!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wautsi kiitos ihana! Tää kommentti teki mut tosi onnelliseksi :)

      Delete

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.