sunday's last rays of sun

18/05/2015

SAM_4572 SAM_4580 SAM_4565 SAM_4585
Leather jacket - Esprit     Dress - Zara     Sunnies - Bik Bok     Bag - Vero Moda     Shoes - Reserved

Eilen illalla oltiin tyttöjen kanssa syömässä Hard Rock Caféssa, juhlittiin mun hyvän kaverin synttäreitä. Silloin oli päällä kuvissa näkyvää asua. En ihan tykkää kuvien väristä/taustasta, mutta asusta tykkään tosi paljon niin päätin silti tulla jakamaan ne tänne. Ostin ton mekon Riikasta, oon ihan rakastunut! Voin taata että kesällä tulette näkemään sitä vielä enemmän täällä blogin puolella.
Mulla alkaa huomenna koeviikko, joten tsemppiä mulle ja muille samassa jamassa oleville. Yritän silti kirjoittaa tänne, mutta jos ei kuulu niin olen luultavasti jossain nenä kirjassa.

2 comments

  1. Indeed tosi ihana toi mekko. Ja vaikka kuvien valo ja paikka on vähän erilainen kuten sanoit, niin mun mielestä tosi lämmin ja aito fiilis näissä!

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.