Shades of Spring

05/05/2015

SAM_4352 SAM_4425 SAM_4414 SAM_4432 SAM_4394 SAM_4350 SAM_4368 SAM_4392
Trench - Ralph Lauren     Sunnies - Bik Bok     Bag - Vero Moda     Knit - River Island     Jeans - Zara
       Shoes - Reserved


Asua Riikasta! Tykkään hirveesti tästä asusta, freesi ja keväinen. Laukku on mun lemppari pikku laukku, harmi vain että tajuan kaivaa sen esiin vaan kun pakkaan reissuun. Ihanan minimalistiset kengät ostin Riikasta, mielettömän kauniit! Tekee mieli nyt ostaa kaikki saman tyyliset mitä kaupoissa tulee eteen. Mun mielestä tuo kärki on tosi kaunis ja klassinen. Olen vähän silmäillyt Zaran mustia saman tapaisia, ehkä nekin jossain vaiheessa löytää mun kenkäkaappiin (jos lompakko sallii).
Paperin kassin sisällön näytän teille tulevassa postauksessa! Voin sen verran kertoa että olen todella innoissani ostoksestani ;)

Post a Comment

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.