Late spring wanties.

19/05/2015

S/S wanties -15


Nyt on koeviikko lähtenyt käyntiin ja jostain syystä olen selaillut erityisen paljon muotisivuja ja nettikauppoja... Sen tuloksena syntyi tälläinen "wanties" postaus.
Aika monia kollaasissa olevia juttuja olen kylläkin silmäillyt ikuisuuden, esim. Agrippa laukku, crochet biksut ja Efva Attlingin korut. Noi Zaran slippersit mä jo taisin mainita haluavani kun esittelin teille mun nude väriset saman tapaiset. Noissa toisissa Zaran kengissä saatatte huomata aikalailla samaa näköä kun Chaneleissä, ne alkuperäisethän olisivat ihan unelma mutta hei, let's be real.
Mekko on melkein sama kun viime asupostausessa, oon ihan rakastunut malliin. Voi olla että toi on pakko ostaa, viihdyn nimittäin tosi hyvin mun omassa valkoisessa.

Mua inspiroi ihan selvästi vaaleat sävyt ja elävät pinnat tekstiileissä. Mitä teitä inspiroi näin loppukeväästä? Kertokaa ihmeessä!

Post a Comment

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.