In the corner

13/04/2015

SAM_4032 Untitled Untitled

Pari kuvaa huoneestani!
Tänään olen käynyt koulussa ja salilla, sellainen perus maanantai. Mulla alkoi myös "detox" viikko josta voitte lukea edellisessä postauksessa. Lounas smoothieen tuli muunmuassa avocadoa, pinaattia, mantelimaitoa, mustikoita ja banaania. Kuulostaa ainakin mun mielestä ihan kauhealta sekoitukselta, mutta oli se ihan syötävää!
Mulla ei ole teille hirveästi muuta sanottavaa kun että toivottavasti teillä on ollut hyvä maanantai :)

HUOM! Olen nyt laittanut esille blogger lukija gadgetin tuonne oikeaan sivuun. Se ei mulla ennen ole ollut esillä mutta nyt päätin laittaa (siksi lukijoita on niin vähän). Eli liittykää siitä vaan rohkeasti lukijaksi!

3 comments

  1. Oh what a beyond beautiful coat!
    xo,
    Céline blogging on http://smultronstaellen.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  2. Nice trench coat!
    Have a nice day!
    x
    Stella from a A Shiny Place

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.