Almost au Naturel

05/04/2015

Untitled

Kerroin teille perjantaina olevani kipeä, eilen kuitenkin mulla oli aamupäivällä parempi olo. Olihan mulla silti ihan kauhea kurkkukipu ja nuha mutta päätin silti kuvata lupaamani meikkipostauksen.
Käytän siis viimeaikoina ostamiani meikkejä ja näytän step-by-step miten teen niillä luonnollisen meikki lookin. Käyttämäni sävyt paleteissa on merkittyjä valkoisilla pilkuilla.
Untitled Tässä on "ennen" kasvot. Olen vain laittanut meikkivoidetta, kulmat ja taivuttanut ripset. Nämä tuotteet eivät ole minulle uusia joten laitoin ne jo valmiiksi että voin keskittyä uusien tuotteiden esittelyyn.

Untitled Tässä seuraava askel, eli concealer ja puuteri. Mulla on nyt ollut toi Macin concealer ehkä kaksi kuukautta ja tykkään tosi paljon! Se on helppo levittää, peittää todella hyvin ja pysyy hyvän näköisenä koko päivän. Muuta en concealeriltä vaadikkaan.
Make Up Revolutionin puuteri on ihan ok, jos aamusta iltamyöhään on liikkeellä niin en ehkä valitsisi tätä sillä se kerääntyy pitkän päivän jälkeen ihon juonteisiin ja vähän pettää. Jos on vain menossa kouluun tms. niin toimii.

Untitled Seuraavana vuorossa aurinkopuuteri, poskipuna ja highlighter. Olen ihan rakastunut tohon poskipuna palettiin. Siinä on suunnilleen kaikki sävyt mitä tarvitsen, ainakin nyt keväälle ja kesälle. Väreissä on tosi hyvä pigmentointi ja nillä voi tehdä luonnollisen lookin mutta myös todella näyttävän jos haluaa. Paletissa tulee myös kaksi ihanaa "baked" highlighteria.
Aurinkopuuterina käytin muuten Lumenen Natural Code Bronze&Blush duoa sävyssä Peachy. Se on mun lempi aurinkopuuteri, antaa niin luonnollisen ja kauniin lopputuloksen.Untitled Sitten luomiväri. Halusin pitää lookin tosi simppelinä ja sen tein. Vaikka silmämeikki on tosi simppeli ja matta se tekee mun mielestä silti huomattavan eron.
Ton paletin sävyissä on hyvä pigmentointi ja kuten poskipunapaletissa niin näillä luomiväreillä voi saada joko voimakkaan tumman lookin tai sitten hennon luonnollisen kuten minä tein.

Untitled Ja tässä lopullinen lookki! Mun mielestä tosi kaunis ja luonnollinen. Jos luomivärin ottaa pois niin tämä on mun joka päivänen meikki.
Ja hei katsokaa tota mascaraa, ihan huippu! Käytin siis Lancômen Définicilsiä. Olen ihan rakastunut siihen, tekee ripsistäni tosi pitkän ilman hirveitä paakkuja, erottelee ne kauniisti ja pitää taivutuksen hyvin päivän aikana. Uusi lemppari todellakin!

Noh, mitäs tykkäsitte? Oliko postaus teidän mieleen, jaksoiko lukea, enemmän näitä? Kommetoikaa, olisin tosi iloinen jos antaisitte feedbackiä!

10 comments

  1. Tosi kiva postaus ja ihana meikki! Sun iho näyttää jotenkin tosi puhtaalta, niin joku ihonhoitopostaus olis kiva!! :-) Mista muuten ostit ton ripsarin ja muistatko hintaa, näyttää aika huipputuotteelta!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos ihana! Hyvä idea, voisin sellaisen jossain vaiheessa tehdäkkin. Ja ripsarin ostin Hulluilta Päiviltä, silloin oli hintaa 28€ ja sai mukana pari testeri kokoista tuotetta. Musta tuntuu että sen normaali hinta Stockalla ja Sokoksella on 33€. Vähän hintava mutta todellakin sen arvoinen! :)

      Delete
  2. Kiva postaus ja pakko kompata että ihan mieletön ripsari!

    http://littlebitofsara.blogspot.de/

    ReplyDelete
  3. Kiva postaus, niin kuin sun postaukset useasti ovat.
    Mistä mä pidin eniten oli kuvien laatu. Kirkkaat kuvat ja selvät niin että eri meikkausvaiheet näkyivät niissä, sun hyvä meikkaustaito toki auttoi siinä asiassa :D
    Mun mielestä voisit hyvin tehdä enemmän tämmöisiä postauksia, ainakin jos pysyvät yhtä hyvän laatusina kuin tämä postaus oli :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos tosi paljon :) Kiva saada tälläistä palautetta,sait hymyn mun huulille!

      Delete
  4. Wautsi sä oot tosi kaunis!

    ReplyDelete
  5. Sulla on yks kauneimmista ihoista mitä oon ikinä nähny näiden kuvien perusteella! Toi meikki tekee hyvin vaan oikeutta sille, joten propsit sulle!:)

    sofiaelizabetha.blogspot.com

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.