RALPH LAUREN

26/03/2015

SAM_3785SAM_3802 SAM_3797 SAM_3808

Kuten monet varmaan tietävät niin Hullut Päivät alkoi nyt keskiviikkona. Olin siellä heti ensimmäisenä keskiviikko aamuna, minkäkö takia? No tämän takin! Kuvassa näkyvä yksilö oli viimeinen kappale Tapiolan Stockalla, ja vielä mun koossa!
Olen ihan rakastunut tähän trenssiin, väri, vuorikangas, napit ja kaikki hienot yksityiskohdat. Olen kauan etsinyt täydellistä trenssiä ja nyt se sitten löytyi. Rakastan muutenkin Ralph Laurenin vaatteita, eli tämä oli todellinen löytö.
Kuvat muuten vähän vääristää takin väria, se on irl paljon beigempi. Kuvissa se taittuu vähän pinkimmälle puolelle mitä se siis ei ole.

Nyt mun pitää palata takaisin kokeisiin lukuun, koeviikko meneillään nimittäin.

Post a Comment

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.