fitspo

24/03/2015

Untitled
Olen nyt talven jälkeen taas super innostunut treenaamaan ja urheilemaan paljon. Siksi näin tämän oivana aikana väsätä teille tälläinen treeni inspopostaus. Ja kertoa lyhyesti mun mielipiteitä juuri treenauksen ja esikuvien suhteen. Jos haluatte pitempää treenipostausta omista rutiineistani etc niin kommentoikaa!
Untitled
Eli tässä postauksessa näette kuvia mitkä inspiroi mua treenaamaan. 
Mun esikuvat kun vartalosta puhutaan ovat Natasha Oakley (toisessa kuvarivissä) ja Victoria's secret enkelit, mun ehdoton suosikki niistä on kyllä Candice (ylimpänä oikealla).
Mun mielestä on tärkeää valita itselleen "realistinen" inspiraation kohde, muuten voi masentua siitä että ei koskaan pääse esikuvan "mittoihin".  Ja pitää muutenkin ymmärtää että minä esim. en voi saada Candicen pitkiä jalkoja vaikka kuinka yrittäisin, joten sellaista ei kannata alkaa murehtimaan.

On hyvä olla inspiroivia esikuvia, mutta treenaamisessa on mun mielestä tärkeintä se oman vartalon rakentamiseen keskittyminen. Me kaikki olemme nimittäin yksilöitä ja ei ole olemassa kahta samanlaista kroppaa maailmassa.

large

Mun oma tavoite on tulla timmimmäksi ja pitää peruskunto hyvänä. Tärkeintä mulle on elää terveellisesti ja onnellisesti, siinä urheilulla ja terveellisellä ruokavaliolla on suuri osa. Urheilu on mulle myös tapa päästellä höyryjä.

Mitäs tykkäsitte tälläisestä vähän erilaisesta postauksesta? Haluaisitteko nähdä enemmän esim. treenipostauksia tai terveellisiä reseptejä? Kommentoikaa ihmeessä mielipiteenne!

(kaikki kuvat weheartit)

3 comments

  1. Tosi kiva postaus kun olo vähän erilainen mitä olet yleensä postaillut. Mun mielestä voisit ehdottomasti postata enemmän treeni aiheisia postauksia, olethan sentään lifestyle bloggaaja, joten jos kerran tykkäät treenata niin eihän treenipostaukset haittaa ollenkaan.

    -pitkä aikainen lukija

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos kommentistasi, tosi kiva saada feedbackiä ja muiden mielipiteitä! Ja joo, taidanpa alkaa tekemään enemmän tän tapaisia postauksia :)

      Delete
  2. yes please! :)

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.