inspiration

15/02/2015

Untitled   Joka sunnuntaisen inspo postauksen aika!
Olen juuri nyt rakastunut kullan väriin, varsinkin sisustuksessa ja meikeissä. Muutenkin olen ollut ihan intona erilaisiin meikkeihin viime aikoina. Olen aina katsonut Youtubessa "make-up guruja" mutta nyt helmikuussa rakkauteni meikkiin on syntynyt uudestaan ja olen katsonut videoita melkein päivittäin! Teneriffalla on Sephora joten ehkäpä sieltä lähtee mukaan jotain kivaa ;)
Muut asiat joihin olen juuri nyt rakastunut on rusketus, hyvä ruoka ja kauniit alusvaatteen. Nämä kaikki ovat kylläkin ainaisia rakkauden kohteita mutta juuri nytten jotenkin ylitse muiden.

(ajastettu postaus)

2 comments

  1. Missäpäin Sephora on Teneriffalla?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se on Santa Cruzissa stocka tapaisessa kauppakeskuksessa yhtenä osastona! Ei mikään maailman suurin mutta kyllä sieltä olennaiset merkit löytyi :)

      Delete

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.