coffee break before packing

11/02/2015



Tulin juuri koulusta, nyt vihdoinkin istun rauhassa kahvikupposeni kanssa. Onko välipala kellekkään muulle sellainen oman rauhan hetki kun voi rentoutua ja vain nauttia, mulle se ainakin on! Suuri syy siihen on varmaan että olen tälläinen kofeiiniriippuvainen, mutta mun mielestä muutenkin välipala koulupäivän jälkeen on täydellinen hetki rauhoittua ja vaan olla.
Tänään varsinkin tarvitsen tätä hetkeä sillä kohta alkaa viimeinen pakkaamisrumba. Eikö olekkin outoa miten nopeasti hiihtoloma tuli! Juuri vasta kerroin teille matkastani ja nyt mä sitten lähden.
Jos joku on tämän uutisen missannut niin minä lähden siis huomenna poikaystäväni kanssa viikoksi Teneriffalle! Mulla on suurin osa ja pakattu mutta vielä pitää hoitaa kaikenlaista, lakata kynnet, ladata kamera, sheivata jne.

Jätän tietokoneen kotiin joten en tule pystymään sieltäpäin bloggailla. Mutta teen luultavasti pari ajastettua postausta teille! Ja tietty kun tulen takaisin niin mulla tulee olemaan ihan sairaasti kuvamateriaalia näyttää teille.

Toivotan nyt teille kaikille ihanaa hiihtolomaa!

Post a Comment

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.