boho thing

26/02/2015

Untitled Untitled Untitled Untitled Cardigan - Pull&Bear    Shirt - St. Tropez     Jeans - Gina Tricot     Bracelet - Marc by Marc Jacobs    Shoes - Primark

Pitkästä aikaa kunnon päivän asu postaus! Tältä siis näytin tänään koulussa. Sairaan mukava mutta stylish. Olin tosi innoissani aamulla tästä asusta. Varsinkin neuletakista, ostit sen matkoilta ja olen ihan rakastunut! Ahh ihanuutta, tunnen itseni niin onnelliseksi kyseisessä vaatteessa. Se on sinivalkoinen vaikka se kuvissa näyttää vähän mustalta. Päällä on myös uudet lempi kengät, olin kauan kaivannut jotain muita kuin mustia kenkiä ja nyt löytyi täydelliset!

Olen aina rakastanut boho tyyliä mutta nyt viime aikoina olen päivä päivältä rakastunut tyyliin enemmän ja tajunnut että olen onnellisin luonnonläheisissä boho vaatteissa. Tietenkin tykkään yhdistää niitä moderniempien ja sporttisten vaikutteiden kanssa jne. mutta ymmärrätte pointin.

pusspuss ihanat

2 comments

  1. Hi! I cօuld ɦave sworrn I'ѵе beеn to this site beore Ьut ɑfter checking through some of the post
    I realized it'ѕ new to me. Nonethеlеss, I'm ɗefinitely happy I found it and I'll
    be bookmarking ɑnd checking Ьack often!

    Feell free to surf tߋ mу web blog - trehyth retert

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.