B&W & LACE

18/02/2015

Untitled Untitled Untitled

Löysin nämä ihanuudet Seppälän alesta. En yleensä osta mitään Seppälästä mutta tällä kertaa yllätyin positiivisesti.
Rakastuin paitojen kiinnostaviin leikkauksiin. Olen tässä jonkin aikaa yrittänyt löytää perus mutta kiinnostavia paitoja edulliseen hintaan, ja nyt löytyi kaksi.
Lisäksi Seppälästä löytyi tommoset ihanat rintsikat (vihaan tota sanaa) joita oon halunnut kauan, mulla on vaikka minkä värisiä saman tyylisiä mutta ei ollut mustia. Rakastan tollaisia rintaliivejä missä on ainoastaan kangas sillä ne on mun mielestä ehdottomasti mukavimmat ja kauneimmat.

Juuri nyt olen toivottavasti lämpimällä Teneriffalla viettämässä ihanaa lomaa!
Toivottavasti teidänkin hiihtoloma sujuu mukavissa merkeissä <3

(postaus on ajastettu)

Post a Comment

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.