What's in my bag?

27/01/2015

Untitled

Tein vähän päälle viikko sitten postauksen missä kyselin teiltä postaus ideoita. Yksi teidän ideoista oli "What's in my bag" postaus. Sen teen tänään, eli periaatteessa näytän teille mitä laukustani aina löytyy. Joka päiväisena laukkuna käytän tietty mun Marc Jacobs laukkua, jos sen näkeminen kokonaisuudessa kiinnostaa niin tässä linkki siihen postaukseen!



Laukustani löytyy tietenkin aina lompakko, bussikortti ja avaimet. Mukana kulkee myös mun Urbanears kuulokkeet (löytyy täältä) ja näin talvisin nahkahanskat. En halunnut näyttää teille kaikkea roskaa mitä laukustani löytyy mutta kuitti (yllätysyllätys Arnoldsinsta) kuvastaa sitä kaikkea xd.



Toisia must-haveja mun laukussa on nenäliina paketti (mulla on ollut koko talvi ihan kauhuea nuha), silmälasit ja vesipullo. Koitan aina pitää vesipulloa mukana sillä on tosi terveellistä juoda paljon vettä! Kynät ja paperi kuvastaa kaikkia tylsiä koulujuttuja mitä laukusta löytyy viikon aikana.



Mulla on vakava addiktio huulituotteisiin kuten näette. Noi kahdeksan oli tänään laukussa mutta usein niitä on enemmänkin, haha. Multa löytyy aina laukusta pari kynsilakkaa, yleensä se joka on kynsillä että voi paikkailla ja sitten se joka oli viimeksi kynsillä. Laukusta löytyy myös pieni peili, tuo kuvassa näkyvä on mun mielestä aivan ihana!



Mun laukista löytyy ainaainaina mun lemppari VS tuoksu Noir Tease (löytyy täältä) ja Marc Jacobsin Daisy hajuvesi (löytyy täältä). Kuvassa näkyvä Tangle Teezer (lötyy täältä) on tosi kätevä laukkuun sillä siinä on "kansi" niin että harjaan jääneet hiukset eivät leviä. Laukun pohjalta löytyy myös tuhat ponnaria.

Mitäs tykkäsitte? Näyttääkö teidän laukun sisältö suunnilleen samalta vai ihan erilaiselta? Kertokaa ihmeessä!

2 comments

  1. Tosi ihana toi sun lompakko!! Mistä oot ostanut? :-)
    https://jenicaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Sain sen lahjaks viime keväänä, mutta se taitaa olla ihan Guessin liikkestä ostettu :)

      Delete

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.