1917

06/12/2014



Hyvää itsenäisyyspäivää rakkaat!
Mun itsenäisyyspäivän viettoon on mm. kuulunut mummilla ja mummolla syöminen, eli kuten varmaan arvelettekin niin mulla on vatsa aika täynnä! Nyt illalla olin poikaystävällä katsomassa linnanjuhlia.
Toivottavasti teillä on ollut ihana itsenäisyyspäivä ja olette viettäneet sen rakkaiden kanssa. On ihana asia että me saadaan asua itsenäisessä Suomessa ja meidän pitäisi olla todella kiitollisia kaikille sodissa mukana olleille, ja niin luultavasti me kaikki olemmekin.

Pyydän anteeksi pikkuista taukoa täällä blogin puolella, syynä on se että olen ollut tosi kipeänä noin viikon. Sairaalassakin tuli käytyä, mutta nyt on kaikki hyvin joten jatkan samaan tapaan bloggailua!
pusspuss

2 comments

  1. Miten saat blogin otsikon taustan läpinäkyväksi?
    Koska minulla on ongelma kun minulla on blogissani otsikon takana kuva (vähän niin kuin banneri) ja haluaisin sen kuvan pois sieltä ja kun en tiedä miten teen sen. Osaatko neuvoa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulla oli sama ongelma joskus, taisin korjata asian sillein että muutin bannerini JPG muodosta PNG muotoon, se tekee bannerista transparentin eli tausta häviää :) Toivottavasti auttoi!

      Delete

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.