Old Crazy Black

11/11/2014

SAM_3145 SAM_3142 SAM_3142 SAM_3139 SAM_3117

Tässä vihdoinkin kuvaa mun toisesta aikaisesta joululahjasta (ensimmäinen oli siis se laukku).
Olin sairaan kauan halunnut kuvassa näkyvät Primebootsit, joten voitte varmaan arvata kuinka iloinen olen että vihdoinkin sain ne! Mulla on ollut nää nyt jo pari viikkoa melkein päivittäisessä käytössä (siksi ne ovat jo käytetyt kuvissa) ja olen ollut tosi tyytyväinen.
Nahka on todella hyvää laatua, ne tuoksuu ihanalle, on mukavat jalassa ja tietty sairaan hyvän näköiset! Mun rakkaat kengät on malliltaan Engineer Mid Boot ja väriltään Old Crazy Black.

Toivottavasti teidän viikko on lähtenyt hyvin käyntiin!
pusspuss

2 comments

  1. H-I-E-N-O-T!! wau! Harmi vaan ettei näitä saa koossa 35! Klikkaisin heti ostoskoriin nellystä.

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.