material happiness

16/10/2014

New in for fall -14


Pari päivää sitten lähti tilaukseen kuvan kaksi ihanaa vaatekappaletta! Mulle on ollut ihan tosi vaikeaa valita täydellinen talvitakki, siis oikeesti mä oon kattonut kaikki mahdolliset nettisivut etc. Mulle on tosi tärkeää millaisen talvitakin ostan, koska kun ostat yhden takin niin olet kiinni siinä samassa takissa koko talven. Jos tekee huonon valinnan niin joutuu silti pitämän sitä takkia. Viikkojen etsimisen, ja valinnanvaikeuden jälkeen (olin aika rasittava kun kavereilta kysyin joka päivä että mikä näistä kymmenestä takista) päädyin tähän ihanaan yksilöön. Harmaa sopii monen kanssa ja takki on tosi kivan mallinen ja toivottavasti myös lämmin!
Musta paita oli tosi kiva löytö, olen pitkään haaveillut olkaimettomasta pitkähihaisesta, näen ton jo sopivan täydellisesti mun karvaliivin kanssa!
Millaista takkia aijotte käyttää talvena -14? Kommentoikaa, olisi kiva tietää!
pussspuss

Post a Comment

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.