Indiedays Inspiration Day fall -14

27/10/2014

SAM_3003 SAM_3008 SAM_3004

Viime lauantaina oli taas Indiedays Inspiration dayn aika. Tämä oli kolmas kerta kun tapahtuma järjestettiin, ja kolmas kerta kun olin mukana! Jos olette seuranneet blogiani kauan muistatte varmaat edelliset postaukset. Kuten kahtena edellisenä kertana mulla oli seurana mun tosi hyvä ystävä Sandra! Mulla on edellis kertoina ollut tosi hauskaa, ollaan saatu mahdollisuus tutustua uusiin merkkeihin, kokeilla uusia tuotteita ja saada yhteistyö mahdollisuuksia.
Mun on pakko sanoa että tällä kertaa olin vähän pettynyt tapahtumaan, me viihdyttiin Sandran kanssa vaan noin puolisen tuntia. Yhteistyö kumppaneita ei ollut niin montaa ja tarjolla ei ollut monia "yhteistyö-postaus" mahdollisuuksia kuten ennen. Sen lisäksi mun mielestä tapahtuma oli suunnattu vielä enemmän täysikäisille kuin ennen, tuntui että kaikki ympärillä kantoi kourassaan kivoja drinkkejä ja alaikäisiä vieraita ei oltu oikein ajateltu.
Oli vähän tylsää kun tapahtumaa oli odottanut niin paljon ja odotukset oli korkealla kuten aina, toivottavasti ensi kerrasta tulee parempi!
pusspuss

Post a Comment

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.