grey skies

26/10/2014



SAM_3022 SAM_3028

Uusi laukku! Siis en voi sanoin kuvailla kuinka onnellinen olen että sain tämän laukun. Käytiin perjantaina Mummon kanssa kaupoilla ostamassa mulle aikaiset joululahjat. Kyseinen laukku on siis Marc by Marc Jacobsin washed up tote värissä brown earth. Olen ihan umpirakastunut tähän laukkuun. Erillinen postaus tästä ja toisesta "joululahjasta" tulossa!

SAM_3029 SAM_3024 SAM_3031 SAM_3034
coat  -  New Look     shirt  -  Topshop     pants  -  H&M     bag - Marc by Marc Jacobs   shoes  -  River Island


Asu kuvia lauantailta. Tykkään tosi paljon tästä asusta! Päälläni mulla on mun uusi talvitakki josta kerroin teille, se on juuri sellainen kun odotinkin eli todella lämmin ja tyylikäs. Halusin pitää värit tosi neutraaleina ja maanläheisinä, neutraaliin asuun lisäsin eloisuutta eri pinnoilla/printeillä. Pienen väripilkun antaa punaiset ja ihanan syksyiset kynnet! 
Toivottavasti teillä on ollut ihana sunnuntai :)
pusspuss

Post a Comment

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.