they won't stop me

10/09/2014

imageimage image image image shoes - H&M      jeans - H&M/DIY    flanell - Cubus      faux leather jacket - H&M

Noniin, vihdoinkin niitä kauan odotettuja asukuvia! Tältä siis näytin tänään koulussa. 
Asuun pääsi mukaan mun uusi rakas, eli nahka (ei aito) rotsi. Olin loppu kesästä saakka etsinyt kivaa ruskeaa nahkista, yritin vältellä tämän kyseisen ostamista sillä se on H&Mstä. Lopulta ei silti löytynyt mitään mun hintahaarukassa sijaitsevaa takkia joten päädyin tähän kyseiseen. Olen kuitenkin aivan rakastunut mun ruskeaan ihanuuteen joten loppu hyvin kaikki hyvin!
Hyvää loppu viikkoa!
pusspuss

14 comments

  1. Nice jacket!!! Great pictures:)))


    http://fashion--picture.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Wow, those pictures are stunning and I love your outfit!

    xo

    ReplyDelete
  3. Hei tiiäksä onks noita takkeja mustana? (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Musta tuntuu että just tätä takkia ei oo mustana, mutta onhan H&Mllä ainakin vastaavia! :)

      Delete
  4. Kiva asu ja hyviä kuvia! Millä kameralla kuvaat ja onko toi tausta joku erityinen paikka vai mistä tollanen tausta löytyy? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! :) Yleensä kuvaan Samsungin NX2000 kameralla, mutta nämä kyseiset kuvat on itse asiassa otettu Iphone 5sllä, aika huikea laatu puhelimen kameralle! Ja takana oleva rakennus on Matinkylän jäähalli xd

      Delete

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.