+

03/09/2014

Untitledone from today

Tämä päivä on mennyt suunnillen kuin kaikki koulupäivät tähän mennessä. Päivän piristys oli uusi paita joka kuvassakin näkyy. Mun elämään ei juuri nyt kuulu mitään sen kummempaa, oon vieläkin antibioottikuurilla ja vähän puolikuntoinen, mutta kyllä tämä tästä. Ja ainiin, mun sisko lähti eilen Teneriffalle yhdeksäksi kuukaudeksi.
Haluaisin tehdä jotain kivoja vähän enemmän "panostettuja" postauksia mutta mulla on tällä hetkellä vähän lack of inspiration. Sitten ajattelin että ehkä te voisitte auttaa, jos teillä olisi jotain hyviä postaus ideoita mielessä? Esim. kysymyspostaus, joku tietty muoti/meikki postaus, ihan mitä vaan, olisi kiva saada uusia ideoita!
Eli jos teiltä löytyy mulle postausideoita niin kirjoittakaa tämän postauksen kommentteihin!
pusspuss

4 comments

  1. visa hur ditt rum ser ut :)

    ReplyDelete
  2. Enemmän asu postauksia olisi kiva nähdä! :)

    ReplyDelete
  3. tukkahistoriaa sun hiuksista! ne on niin ihanat :)

    ReplyDelete
  4. Meikkipostaus, päivä kuvina -postaus, videopostaus ja asupostauksia enemmän!! :)

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.