fall 2014

29/07/2014

Olen aikasemmin kertonut teille kuinka paljon stressiä saan kesän loppumisesta jne. Se on aika ristiriitaista siihen nähden että rakastanrakastanrakastan syysmuotia.
Alkusyksy on mun mielestä muodin parasta aikaa. Kesän kaunis rusketus ja vaaleat hiukset on jäljellä, voi pukeutua, ahh niin ihanaan, syysmuotiin  (ja ei tarvitse piilottaa vaatteita toppatakin alle) eikä ole liian kuuma ihanalle kerrospukeutumiselle!
Tässä postauksessa esittelen mun syksyn 2014 must-haveit ja mun uudet kengät, nekin syksyä varten!

FALL 2014; my musthaves


Fall must-haves 2014


1. Ribbed crop tops    2. Halter tops     3. Chunky black heels    4. Ripped jeans (of course)     5. Fedora hats    6. Flowy pants    7. Oversized beige biker     8. Body chains     9. Black Nikes


SAM_2813 SAM_2822

Ensimmäinen hankintani tulevaa syksyä varten! Aivan täydelliset kengät.
Noi menee tohon "Chunky black heels" must have kategoriaan. Oon kauan etsinyt tämän tapaisia kenkiä, mutta aina niissä on ollut jotain vikaa (yleensä hinta..). Nämä ihanat kuitenkin löytyi H&Mstä, ja hintakin oli ihan kohtuullinen, 29,99€ nimittäin. En malta odottaa että voin yhdistellä näitä syysvaatteiden kanssa ja tepastella muodikkaana koulun käytävillä!

8 comments

  1. Gillar skorna från H&M, snygga! Kram

    ReplyDelete
  2. You did a wonderful presentation and I really like those shoes. I think they're amazing. Great post and keep up the great work.

    LEJA

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.