some snapshots

03/06/2014

Photo 3.6.2014 16.56.42 Tänään postissa saapunutta! Ilahduin kyllä tosta River Islandin tilauksen saapumisesta, mutta olisi voinut tulla vähän nopeammin, tilauksessa nimittäin saapui kevätjuhlamekkoni..
  Photo 3.6.2014 21.33.30Kävin ottamassa kysien geelilakkauksen viime viikolla, oon ollu ihan tosi tyytyväinen! Ja uudet ihanat H&M sormukset pääsi mukaan kuvaan, näyttää niin raikkailta ton valkosen lakan kaverina!
  Photo 3.6.2014 21.25.54Äiti tuntee mut parhaiten. Sain perheeltä ruusun sijasta pioneita (lempi kukkiani) päättäreinä <3
  Photo 2.6.2014 20.04.27Sunnuntain asu, arvatkaapa minne tilaisuuteen.. Mileyn keikalle!! Oltiin siis toissa päivänä Miley Cyruksen keikalla Hartwallilla. Keikka oli ihan huippu! Mulle Mileyn näkeminen oli ihan tosi iso juttu, oonhan mä sitä fanittanut jo vajaat kymmenen vuotta.

Tässä vähän pientä päivittelyä kuvien kera. Viime viikosta asti on ollut aika moinen vauhti päällä. Vikalla kouluviikolla oli hirveästi kaikkea ohjelmaa, joka huipentui tietty päättäreihin.
Koko lauantai päivän vietin siskon ylppäreissä ja sitten illalla kavereiden kanssa, joten kuten varmaan arvaattekin niin meni aika myöhään.
Sitten sunnuntaina oli siis Mileyn keikka, koko päivä oli omasta mielestäni tosi kiva. Eilen maanantaina mulla sitten alkoi kesäduuni. Yhteensä mulla on neljä viikkoa töitä, ainakaan vielä ei harmita että oon töissä kesälomalla koska on ollu niin surkeet kelit mutta voi ehkä vähän ärsyttää kun tulee helteet. Noh onhan mulla illat ja viikonloput vapaat!
Saitteko te kesä töitä? Olisi kiva tietää, kommentoikaa ihmeessä:)
pusspuss

Post a Comment

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.